Har hatt en dårlig følelse ang. styrets engasjement i forhold til Enok. Det har vært på det rene hele tiden at den viktigste informasjonen i denne saken ikke har vært tilgjengelig for hver og en, ei heller mannskoret. Det skuffer meg da at styret velger å sende et slikt brev til kommunelegen. Enok trenger omsorg og trygghet, ikke en opprivende avispolemikk.
Diskusjonsforum
Re:Enok
Jardar | 18.12.2014
Beklager at jeg ikke har svart. Jeg har jevnt og trutt vært innom dette forumet i håp om at det skulle være noen aktivitet, men hadde vel omtrent gitt opp ved de tider du postet dette.
Jeg er klar over at dette er et minefelt - og at saken har flere sider. Det vi ville hevde var kort og godt at Enok vart opplevd som klar - og at han må kunne ta sine gode (og dårlige valg) slik som oss andre. I ettertid har jeg snakket med Gard Erik to ganger, og han aksepterer vårt syn i saken. Brevet til kommunelegen var aldri ment som noen form for "overprøving" - men en observasjon fra legmannshold. At vi skulle få ei helside, og med digert bilde, i Østlendingen hadde jeg ikke forestilt meg.
Hva med dette???
Jardar | 21.11.2013
Det hadde vært tøfft med kommentarer, ideer og så burtetter som dere kjem på når dere er innpå her.
Prøv å svare på dette oppropet og/eller opprett ny topic!